Bestellen

We hebben een breed assortiment op het gebied van decoratie. Ons assortiment zal zich voortdurend ontwikkelen, en regelmatig zul je dus nieuwe producten in onze shop kunnen zien.

De meeste sfeervoorjou.nl producten zijn via de winkelwagen en de online kassa te bestellen. Indien een product niet meer op voorraad is, zal deze niet meer op de site getoond worden. Heb je een specifieke vraag over een product, neem dan contact op met de klantenservice (klantenservice@sfeervoorjou.nl).

Alle op de site genoemde prijzen voor producten zijn inclusief BTW. De kosten voor verzending worden apart opgenomen (zie punt 3 voor de verzendkosten per gekozen verzendmethode).

De procedure is eenvoudig:

Bij de meeste producten is een grote groene knop te zien met een winkelwagen-logo. Als je daarop klikt wordt het product in de winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met winkelen dan kun je op het logo van "Mijn winkelwagen" drukken of op de link bovenaan op de pagina.

STAP 1: WINKELWAGEN

Je ziet hier de naam van het gekozen product met de gekozen maat, de productkosten, het aantal en de totale kosten. Je kunt hier ook een eventuele actiecode invullen die je per post of per mail ontvangen hebt. Je kunt ook het gewenste aantal aanpassen, en door te klikken op het 'vuilnisbak' icoontje verwijder je het product uit je winkelwagen. Druk bij wijzigen op "Winkelwagen bijwerken".

Door te klikken op de knop "ga door naar afrekenen" kom je in het volgende bestel scherm.

STAP 2: PLAATS BESTELLING

Doorloop het afrekenproces in vier eenvoudige stappen:

1) factuuradres:

Vul hier je naam, adres- en contactgegevens in. De met * gemarkeerde velden zijn daarbij verplicht. Met een vinkje in de checkbox kun je aangeven of je voor het gemak meteen een account wilt aanmaken voor je volgende bezoek. Daarnaast kun je hier ook kiezen om de aankoop te laten verzenden naar een ander adres.

2) verzending:

Hier kiest u uw gewenste verzendmethode;

- Ophalen in ons magazijn - € 0 verzendkosten ongeacht de waarde van de bestelling;- Reguliere zending via PostNL - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;- Ophaalpunt PostNL (pakje gemak) - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;- België - € 6,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;

3) Betaling:

Kies hier je de gewenste betalingsmethode: Ideal, Visa, Mastercard, IBAN Bank Transfer (overschrijving), Bancontact/Mister Cash (België) of rembours (alleen beschikbaar voor Nederland).

4) Controleer je bestelling

Controleer of de door jou ingevulde gegevens correct zijn ingevoerd. Bekijk of je adres- en contactgegevens kloppen, of de betaalmethode klopt en of het gekozen product en de totaalprijs kloppen. Heb je nog een mededeling aan ons, bijv. een uiterlijke leverdatum i.v.m. een cadeau, dan kun je dat ook melden. Indien alle gegevens correct zijn ingevoerd en je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van Sfeer voor jou, zet dan een vinkje in de checkbox en klik dan vervolgens op de knop "Bestelling plaatsen". Je wordt nu automatisch doorgelinkt naar het beveiligde betaalscherm (verzorgd door onze betaalprovider: Adyen).

STAP 3: BETALING

Heb je gekozen voor een bankbetaling - iDeal, Visa, Mastercard, Bancontact / Mister Cash (België), dan wordt je doorgelinkt naar een beveiligde pagina. Nadat de betaling bij je bank is afgerond adviseren wij je nog naar onze webwinkel terug te keren via de betreffende knop. Daarna krijg je de bevestiging van je bestelling te zien welke je ook per e-mail zult ontvangen.

Heb je gekozen voor “IBAN Bank Transfer", dan krijg je daarvan de bevestiging te zien, met de informatie die noodzakelijk is om vooraf te betalen. Dit bericht zul je ook per e-mail ontvangen.

Doordat al onze producten op voorraad zijn kunnen alle producten snel geleverd worden. Bij elk product staat vermeldt hoe lang het duurt voordat het product bij je thuis kan worden afgeleverd. Indien je meerdere producten met verschillende levertijden besteld zal de langste levertijd worden aangehouden. We proberen altijd om de producten te combineren om zo onnodige verpakkingmaterialen te besparen (wat weer beter is voor het milieu).

Ja, dat kan. Wij verzenden naast Nederland ook naar België. Als je het juiste land en postcode hebt geselecteerd, zie je direct de verzendkosten staan. Als je land er niet bij staat, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via +31(0)165-822620 (kantooruren) of via klantenservice@sfeervoorjou.nl. We verzenden in principe naar alle Europese landen en zoeken voor je uit wat de exacte verzendkosten zijn.

Heb je een foutmelding gekregen ergens in het bestel- of betaalproces? Als deze melding voor je onduidelijk is, neem dan gerust contact met ons op. Kijk wel eerst even of het bedrag van je rekening is afgeschreven.

Betaalmogelijkheden

Je kan bij Sfeer voor jou veilig online betalen met de meest gebruikte betalingsmethoden. Onze website is volledig versleuteld zodat je zeker weet dat je gegevens veilig en betrouwbaar worden uitgewisseld (zie het 'slotje' voor de URL sfeervoorjou.nl).

Bij een internetbetaling komt veel kijken en zijn er meerdere partijen bij betrokken. Dus mocht je onverwacht problemen ondervinden, kijk dan eerst in onderstaande punten en probeer het eventueel nogmaals. Neem anders gerust even contact met ons op.

Bank betalingen worden direct afgeschreven. Je kan ter controle altijd inloggen bij jouw eigen bank. Wordt er niets afgeboekt, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan.Via ons systeem krijg je een email met de opdrachtbevestiging. Controleer deze altijd op juistheid. Het bedrag moet overeenkomen met het bedrag dat van jouw rekening is afgeschreven.

Nee, de betaling is geheel gratis.

Op jouw rekeningafschrift en tijdens het betaalproces zal je sfeer voor jou als begunstigde van jouw betaling zien.

Voor speciale acties, evenementen en gifts gebruikt Sfeer voor jou actiecodes (waardebon/korting). Indien je van jouw aktiecode gebruik wilt maken, vul dan de actiecode in het desbetreffende vakje in het winkelmandje of kassa scherm.

Verzenden

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Afhankelijk van de waarde van de bestelling en gekozen manier van levering worden de volgende kosten gerekend:

- Ophalen in ons magazijn - € 0 verzendkosten ongeacht de waarde van de bestelling;- Reguliere zending via PostNL - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;- Ophaalpunt PostNL (pakje gemak) - € 4,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;- België - € 6,95 verzendkosten indien het bedrag van de bestelling minder is dan 20 euro, boven dit bedrag worden er geen verzendkosten gerekend;


Staat je land er niet bij stuur dan svp een bericht naar klantenservice@sfeervoorjou.nl en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Als jouw bestelling is verstuurd, krijgt je een e-mail met een link. Door deze link te openen krijg je automatisch inzicht in de leverstatus van jouw bestelling.

Doordat al onze producten op voorraad zijn kunnen alle producten snel geleverd worden. Bij elk product staat vermeldt hoe lang het duurt voordat het product bij je thuis kan worden afgeleverd. Indien je meerdere producten met verschillende levertijden besteld zal de langste levertijd worden aangehouden. We proberen altijd om de producten te combineren om zo onnodige verpakkingsmaterialen te besparen (wat weer beter is voor het milieu).

Je kan jouw bestelling ook op een ander adres laten afleveren. In het bestel scherm kan je aangeven dat je de levering op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook jouw werkadres zijn, als dat voor je beter uit komt.

Mocht we er niet in slagen om het pakket af te leveren, wordt het bij een van jouw buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het de dag erna nogmaals aangeboden. Lukt het dan ook niet om jouw bestelling bij je of jouw buren af te geven, dan wordt het pakket automatisch opgeslagen bij een ophaalpunt in de buurt. Uiteraard ontvang je hiervan een melding, zodat je het pakket kan afhalen op het moment dat dit je het beste uitkomt.

Ja, dat kan. Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor meerdere landen. Mocht jouw specifieke land er niet bij staan verzoeken we je contact met ons op te nemen, dan proberen wij je verder te helpen. Dat kan via +31(0)165-822620 (tijdens kantooruren of via klantenservice@sfeervoorjou.nl

De verzendkosten buiten Nederland zullen tijdens het afrekenen worden getoond. Mocht je land er niet bij staan neem dan contact op met onze klantenservice (klantenservice@sfeervoorjou.nl)

Ruilen en retourneren

Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch af willen zien van jouw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens jou in ontvangst is genomen.

Voor retourzending kan je onze retourprocedure hanteren.

- Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hou er rekening mee dat de persoon na jou ook betaald heeft voor een nieuw artikel.
- Je mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden.
- De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwstaat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen. Gebruik daarom alleen transparante tape!! Duc tape of andere gekleurde tape beschadigt verpakking, waardoor je retour kan worden geweigerd. Zorg dus dat het netjes retour komt, hou rekening met de klant na jou.
- Na de retourmelding dient het product binnen 2 weken door ons ontvangen te zijn.
- Wij vergoeden het aankoopbedrag van het product minus de retourkosten zoals omschreven. Dit zal uiterlijk binnen 14 werkdagen gebeuren volgend op de dag waarop het artikel in goede orde retour is ontvangen. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode.

Sfeer voor jou behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product gebruikt of beschadigd is.

Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem dan graag binnen 14 dagen na ontvangst contact op met de sfeervoorjou.nl klantenservice (klantenservice@sfeervoorjou.nl).

Wij sturen dan vervolgens een retourlabel (via het ons bekende mailadres). Dit label kan worden uitgeprint en op de doos worden geplakt (graag over de al bestaande sticker op de doos). Het pakket kan worden afgegeven bij een agentschap van PostNL. Retourneer liever geen artikelen zonder dat dit met ons is besproken.

De kosten van retouren die zijn aangemeld binnen 14 dagen zijn €6,95 per pakket (geldt alleen voor Nederlandse en Belgische afleveradressen). Voor alle andere landen kunnen de retourkosten worden opgevraagd via klantenservice@sfeervoorjou.nl

De klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending.  Indien het product in goede orde door ons is ontvangen zullen wij overgaan tot de terugbetaling van de aankoopwaarde (minus eventuele retourkosten waar van toepassing).

Retourrecht is niet van toepassing voor zakelijke klanten en uitverkoop artikelen.

Garantie en klachten

Sfeervoorjou.nl wil alleen de beste kwaliteit producten verkopen. Dat garanderen wij je. Mocht er onverhoopt tóch iets mis zijn met jouw product, dan willen wij dit altijd zo snel mogelijk verhelpen. Op alle artikelen die je bij ons koopt heb je vanzelfsprekend garantie. Als je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert of dat na enige tijd kapot gaat voorzien wij je graag zo snel mogelijk van de meest passende oplossing. De garantie op producten van sfeervoorjou.nl is 24 maanden.

De garantie geldt voor producten die beschadigd bij je aankomen en voor producten die na enige tijd defecten vertonen - mits bij normaal gebruik. Op alle producten geldt een garantieperiode van 24 maanden op fouten en gebreken. De aangeboden garanties doen geen afbreuk aan de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit waar je je als consument op kan beroepen. Indien je aanspraak maakt op de garantie zal sfeervoorjou.nl je tegemoet komen, door vervanging, ruilen voor een ander product, reparatie of terugbetaling (soms na voorafgaande controle van het product).

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie:

- bij beschadiging door opzet- door nalatigheid- bij onoordeelkundig gebruik- nalatig onderhoud- bij normale slijtage- bij beschadiging door het niet, of niet juist, in acht nemen van de gebruiksaanwijzing (indien van toepassing)

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk na ontvangst, het liefst binnen 14 kalenderdagen, contact op te nemen met onze klantenservice via e-mail (klantenservice@sfeervoorjou.nl).

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Is jouw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je een formele klachtenprocedure starten door jouw klacht schriftelijk of per e-mail in te dienen bij sfeervoorjou.nl.

Stuur jouw klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, e-mailadres, klantnummer of bestelnummer naar: 


Sfeer voor jou B.V.
Bosstraat 48
4704RL Roosendaal

of stuur een e-mail naar klantenservice@sfeervoorjou.nl

Na ontvangst van je klacht krijg je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

1. Privacy policy

Het waarborgen van de privacy van bezoekers van de bezoeker is een belangrijke taak voor ons. Daarom beschrijven we in ons privacybeleid welke informatie we verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken.

2. Wat bewaren wij op onze website en waarvoor?

Sfeervoorjou.nl, kunstplantenvoorjou.nl en kunstkerstboomvoorjou.nl maken gebruik van verschillende technieken om bij te houden wie de website bezoekt, hoe deze bezoeker zich op de website gedraagt en welke pagina’s worden bezocht. Dat is een gebruikelijke manier van werken voor websites omdat het informatie oplevert op die bijdraagt aan de kwaliteit van de gebruikerservaring. De informatie die we, via cookies, registreren, bestaat uit onder meer IP-adressen, het type browser en de bezochte pagina’s.

Tevens monitoren we waar bezoekers de website voor het eerst bezoeken en vanaf welke pagina ze vertrekken. De verzamelde informatie wordt alleen intern gebruikt en wordt niet doorgegeven aan andere organisaties voor commerciële doeleinden. Deze informatie wordt gebruikt om:

het zo snel en efficient mogelijk kunnen afhandelen van je bestellingje op de hoogte te stellen van updates van onze sitede inhoud van onze website te verbeterenje later te contacteren voor marketingdoeleinden

Onvoorziene doeleinden

Ons bedrijf kan de consumenteninformatie gebruiken voor nieuwe doeleinden die nog niet voorzien zijn in ons privacy-beleid. In dat geval, zullen wij contact met je opnemen alvorens jouw gegevens te gebruiken voor deze nieuwe doeleinden, om je op de hoogte te stellen van de wijzigingen aan ons reglement voor de bescherming van persoonlijke gegevens en om je de kans te bieden jouw deelname te weigeren.

3. Gebruik van cookies

Sfeervoorjou.nl, kunstplantenvoorjou.nl en kunstkerstboomvoorjou.nl plaatsen cookies bij bezoekers. Dat doen we om informatie te verzamelen over de pagina’s die gebruikers op onze website bezoeken, om bij te houden hoe vaak bezoekers terugkomen en om te zien welke pagina’s het goed doen op de website. Ook houden we bij welke informatie de browser deelt. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek.

4. Cookies uitschakelen

Je kunt ervoor kiezen om cookies uit te schakelen. Dat doe je door gebruik te maken de mogelijkheden van jouw browser. Je vindt meer informatie over deze mogelijkheden op de website van de aanbieder van jouw browser. 

4. Google analytics

Deze site maakt gebruik van Google Analytics, Google Analytics is een van de meest verspreide en vertrouwde analytische oplossingen op het web en helpt ons te begrijpen hoe u de site gebruikt en manieren te vinden om de gebruikerservaring te verbeteren. Cookies van Google Analytics kunnen dingen bijhouden, zoals hoeveel tijd u aan de site besteedt en welke pagina’s u bezoekt, zodat we aantrekkelijke inhoud kunnen blijven produceren. De informatie die we verkrijgen, wordt, samen met het adres van uw computer (IP-adres), overgedragen aan Google en wordt door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten van Amerika. We hebben een gegevensverwerkingsovereenkomst met Google gesloten met betrekking tot de verwerking van verzamelde gegevens. We hebben Google niet toegestaan de verkregen informatie te gebruiken voor een van de andere Google-services. Google is echter wel in staat om informatie aan derden te verstrekken in het geval Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of als deze derden de informatie namens Google verwerken. We hebben hier geen verdere invloed op. Meer informatie over de verwerking van persoonlijke gegevens door Google Analytics is te vinden in het Privacybeleid van Google.

Opt-out
Als u het script van Analytics liever helemaal wilt blokkeren dan kunt u hier een opt-out plugin voor Google Analytics downloaden: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Met deze plugin telt uw bezoek niet meer mee in de statistieken van alle websites die Google Analytics gebruiken.

6. E-mail en mailinglijsten

Wij versturen onze e-mail nieuwsbrieven met MailChimp. MailChimp zal je naam en e-mailadres nooit voor eigen doeleinden gebruiken. Onderaan elke e-mail die geautomatiseerd via onze website is verzonden zie je de ‘unsubscribe’ link. Je ontvangt onze nieuwsbrief dan niet meer. Jouw persoonsgegevens worden door MailChimp beveiligd opgeslagen. MailChimp maakt gebruik van cookies en andere internettechnologieën die inzichtelijk maken of e-mails worden geopend en gelezen. MailChimp behoudt zich het recht voor om jouw gegevens te gebruiken voor het verder verbeteren van de dienstverlening en in het kader daarvan informatie met derden te delen.

7. Payment processors

Voor het afhandelen van een (deel van) de betalingen in onze webwinkel maken wij gebruik van het platform van Pay.nl. Pay.nl verwerkt je naam, adres en woonplaatsgegevens en je betaalgegevens zoals je bankrekening- of creditcardnummer. Pay.nl heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om je persoonsgegevens te beschermen. Pay.nl behoudt zich het recht voor jouw gegevens te gebruiken om de dienstverlening verder te verbeteren en in het kader daarvan (geanonimiseerde) gegevens met derden te delen. Pay.nl deelt in het geval van een aanvraag voor een uitgestelde betaling (kredietfaciliteit) persoonsgegevens en informatie met betrekking tot je financiële positie met kredietbeoordelaars. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van je persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van Pay.nl's dienstverlening waarvoor zij derden inschakelen. Pay.nl bewaart je gegevens niet langer dan op grond van de wettelijke termijnen is toegestaan.

8. Verzendingen en logistiek

Als je een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om jouw pakket bij je te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van PostNL en DPD voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij je naam, adres en woonplaatsgegevens met PostNL en DPD delen. PostNL en DPD gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL en DPD onderaannemers inschakelt, stelt PostNL en DPD je gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

9. Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen

Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het om je eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van je persoonsgegevens door Sfeer voor jou BV en heb je het recht op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kunt indienen om de persoonsgegevens die wij van je beschikken in een computerbestand naar jou of een ander, binnen een door jou genoemde organisatie, te sturen.

Als je je persoonlijke gegevens wenst te verbeteren of aan te passen, kun je dat doen via 'Mijn account' op de website, of door contact met ons op te nemen (zie het punt "Hoe neem je contact met ons op in verband met ons privacybeleid").

Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, kunnen wij je vragen een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart. Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen twee weken, op je verzoek.

Sfeer voor jou BV wil er tevens op wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link.

10. Wijzigingen in het privacybeleid

Wij behouden te allen tijde het recht ons privacybeleid te wijzigen. Op deze pagina vind je echter altijd de meest recente versie. Als het nieuwe privacybeleid gevolgen heeft voor de wijze waarop wij reeds verzamelde gegevens met betrekking tot je verwerken, dan brengen wij je daarvan per e-mail op de hoogte.

11. Hoe neem je contact met ons op in verband met ons privacybeleid ?

Als je vindt dat onze site niet in overeenstemming is met ons privacybeleid, of je wenst te reageren op ons privacybeleid, kun je contact met ons opnemen.

Onder vermelding van je naam, adres, woonplaats, e-mailadres, klantnummer of bestelnummer kan je op de volgende manieren contact met ons opnemen: 


Per e-mail : info@sfeervoorjou.nl Per telefoon : +31(0)165-822620 Per brief : Sfeer voor jou B.V., Bosstraat 48, 4704RL Roosendaal

Ons inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 56169981
Ons BTW-nummer is NL852003341B01

Tom van der Arend is de functionaris gegevensbescherming van Sfeer voor jou BV. Hij is te bereiken via tom@sfeervoorjou.nl

Algemene Voorwaarden

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 - 17:00

+31(0)165-822620

Stuur ons een e-mail en je krijgt snel reactie

klantenservice@sfeervoorjou.nl